12/5

Jag jobbar idag när nästan alla andra är ledigt vilket inte gör något.
Jag tjänar lite mera pengar och slipper sitta hemma helt rastlös..
På lunchen åkte vi till donken och åt där tillsammans, det var väldigt skönt.
Och ganska varmt är det ute också även om det inte är någon sol.
Det ser ut som att regnet ska komma snart också..

Jag hoppas verkligen att det är sol på lördag för då kommer nog brudarna.
Det är någon vårmarknad i norrtan så jag tänkte handla lite remmar.
Sen tänkte vi ta en filt och sätta oss i hamnen, då måste det vara soool.
Då tänker jag ligga där och sola nyllet litegrann så jag får färg.
Mysigt att ligga och snacka skit och käka godis :)

Imorgon blir det dock en lugn dag för att vila upp mig lite.
Nästa vecka jobbar jag helg också så måste passa på att sova.
Även om vi är lediga pga att vi jobbar helg så har jag inte 2 dagar ledigt i rad.
Jag blir så trött utav det så jag måste har vilat ut mig innan..
Ska försöka få Andreas ifrån datorn för att umgås med mig :)

Åh jag vill ha september nu och Turkiet i två veckor!
Jag har beställt nya bikinis som jag hoppas att de passar.


 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0