22/5

Just nu är jag världens lyckligaste människa tror jag!
Jag har sovit hos mamma och pappa sen i torsdags och även i natt.
Jag har världens bästa kille hemma och det är underbart väder ute!
Brorsan ska konfirmera sig imorgon och jag har börjat träna.

Igår när jag kom hem vid halv 8 åkte mamma och jag och gick 3km.
Jag ska även snart börja jogga men jag har ingen kondition så jag tar det lugnt.
Jag powerwalkar nu och kommer lägga in lite joggning för att känna efter.
När vi kom hem hade pappa gjort skagen och grillat massor av kött.

Idag ska morsan och jag gå 5km och sen har jag beställt köttfärssås ala mamma.
Hon äter LCHF metoden så det får det bli ikväll, alltså ingen pasta till.
Istället blir det zucchini och morötter med vitlök, riktigt jävla gott är det.

Plus att jag vet vilken klänning jag ska ha den 29e +
att jag har en riktigt fin jävla tröja som jag älskar!

Mary Dress SEK 329, Jeane Blush - NELLY.COM Palette Sweat Top SEK 249, Vila - NELLY.COM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0