24/5

Gårdagen var jättemysig och brorsan är numera konfirmerad.
Vi käkade tårta, kollade på hockeyn och tog det lugnt.
Efter att hockeyn var slut tog jag mig hem till Andreas.
Vi hade inte setts sen i torsdags så vi myste med donken och hockey.
Vi låg och tittade på lite hus också, jag önskar att vi hade råd..
Jag vill få ha en stor trädgård att ta hand om och så massor av grönsaker!

Idag har jag jobbat och direkt efter så tränade jag.
Jag hann inte ens käka men fick iallafall ner en smothie i magen.
Träningen gick sådär men det gick bättre än väntat faktiskt.
Just nu kollar jag på norska hollywoodfruar men ska snart gå i säng..

längtar tills vi ligger på stranden igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0