2/5

Herregud, det är redan maj och snart är äntligen sommaren här!
Jag har hunnit göra ganska så mycket faktiskt, riktigt roligt..
På valborg var jag och Andreas bara hemma eftersom han är sjuk.
Vi gjorde lite oxfilé med potatisgratäng och bara myste tillsammans.
Sen har jag även hunnit med att åka till Uppsala två gånger.
Jag har hunit klippa mig, klippte bara upp det lite och klippte luggen.

Idag ska jag göra skagen igen eftersom jag fyndade färska räkor.
79kr kilot istället för typ 229 kronor kilot, så jag köpte 1 kg..
Måste även ta en sväng på motionscykeln för att komma igång med det.
Jag vill även börja träna fotboll också, jag saknar det som fan..

Btw, någon som vill köpa en svartgrå basebolljacka i S från Gina tricot?
Annars skickar jag tillbaka den. Kostar 250:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0