3/5

Jag har ett förjävla roligt jobb måste jag säga!
Jag gillar att åka till jobbet och jag älskar mina kollegor.
Och jag mot alla odds, älskar att svara i telefonen och göra människor glada.
Visst finns det såna som ringer och skriver men det är ytterst sällan.

Måste bara berätta att jag satt och skalade 1kg räkor igår..
Jag hade så ont i ryggen efter att ha suttit och soffan och mina fingrar var helt slut.
Vilken jävla bedrift asså, samtidigt som Andreas ligger bredvid och tittar på tv.

Jag och mina älskade friends ska fira att Erica blir käring i slutet av maj.
Jag måste säga att jag längtar, även om vi ska vistas i Lidingö och sen stan ;)
Förra gången vi var ute i stan var ju så jävla sjukt alltså, fy fan :P
Det slutade med att vi aldrig gick ut, att Erica blev så arg att hon drog till tuben,
Emelie var nog också sur, och Carro stod och stortjöt medan jag försökte trösta.
Allt för att vi inte kunde bestämma var vi skulle gå ut någonstans HAHA!
Förhoppningsvis får vi med våra män också, vill ha med mig min danskung ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0