4/5

Hejhej hallå.

Jag försöker att ligga i hårdträning nu men det går faktiskt sådär..
Jag har inte orken att träna alls när jag kommer hem, då vill jag sova.
Men jag ska ta mig i kragen och börjar med en promenad på lunchen.
Ikväll SKA jag cykla lite på motionscykeln och ta fram pilatesbollen!

Jag ska nämligen försöka ta tag i att börja träna fotboll igen.
Dock måste jag hitta alla mina fotbollsstrumpor som är helt väck.
Jag har ju massor men dom har försvunnit under flytten någonstans.
Jag var ju ner och tittade på deras match i helgen och jag vill också spela :(
Jag ska hitta allt jag behöver och sen SKA jag ta mig ner nästa vecka och träna.
Det är dags att komma igång och träna igen även om ryggen inte vill det..

Jag ska ju även försöka träna handboll i helgen, blir massor av voltaren framöver..
Det ska bli roligt att provträna med en ev. ny tränare med massor av erfarenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0