8/5

Igår hade jag en förjävla mysig dag med mina käraste älskade vänner.
Emelie och Erica sov över här och vi pratade massor och kollade lite på avatar.
Dock somnade Emelie efter ett litet tag fast hon var den enda som inte sett den.
Det är alltid lika mysigt att umgås och jag önskar att de var här hela tiden!

Idag har jag varit riktigt trött men jag får sova ut imorgon istället.
Har varit ner och tittat på handbollsträningen men var inte med.
Efter det åkte jag hem och myste med mamma och pappa.
Käkade en pizza och titta på handbollen på tvn.

Nu ska jag mysa lite med Andreas och tittade på handboll igen.
Skönt att få vila lite eftersom jag har känt mig ganska krasslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0