Arsel.

Stress är något som jag lever med varje dag, så jävla jobbigt.
Idag har jag fått äta middag på jobbet kl 16.00 för det är träning 18.00
Jag slutade 17.15 och stressar nu iväg till träningen..
Träningen slutar iaf lite tidigare än andra dagar idag så jag det är skönt.
Då hinner jag hem och lägga mig i soffan i någon timme innan jag ska sova..

Jag har såå ont i mina armar, höfter och ben så det blir inte skönt att träna.
Idag tränar vi alla tillsammans, så vi lär bli ganska många på träningen :)
Igår fick jag köra mycket försvar som 2a, fick erfara hur klen jag är fy fan....
Får se vad Johan har för träning ikväll, alltid lika spännande att se :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0