dagen efter födelsen

Efter att ha legat död hemma så åkte jag hem till rimpan.
Där fick jag maten jag hade beställt och min daimtårta.
I present fick jag en locktång, 400kr på H&M och kuddar :)
Det var skönt att få komma hem och bli bortskämd lite!

Idag tog jag mig upp till jobbet även om jag inte är helt kry.
Jag har jobbar till klockan 19.00 och nu är det stress till träningen.
Den började egentligen klockan 19 men jag får komma sent.
Jag hinner typ träna en halvtimme men bättre än ingenting iaf :P
Efter det ska jag kika på idol och sen hem till mig och sova.

Imorgon ska jag på dop av mina kusiner och ena är min gudson.
Efter det ska morfar komma och fira mig och sen blir det Harry Potter.
Ska bli spännade, vissa säger att den är bra, andra säger att den är seg..

På söndag ska jag göra a-lagsdebut emot Kungälv, ska bli riktigt kul.
Dock är jag jävligt nervös, speciellt eftersom det har gått bra tidigare.
Måste försöka få bort nervositeten, annars blir det inte bra!
Det känns iallafall riktigt bra att vara tillbaka där nu iallafall,
hoppas bara att det fortsätter att gå bra nu så att man får stanna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0