Julbord.

Årets första julbord ska ätas idag och jag längtar massor :)
Det blir på Pontus By The Sea vid skeppsbrokajen i sthlm.
Ska äta det men min avdelning på jobbet, och en annan del som håller till i Täby.
Så det kommer att bli många nya ansikten, men nu får man ett ansikte på deras röster :P
Det ska bli jättetrevligt och det är säkert jättegod mat inne i stan :P
Efter det ska jag hem till Chanél och sova hos henne eftersom vi börjar klockan 7 imorgon.
Ska bli trevligt att träffa hennes man som man har hört så mycket om haha ;D

Igår hade vi en skön handbollsträning, den var kul och vi skrattade mycket.
Johan var magsjuk så Mulle och mamma var de som tränade oss igår.
Hade jätteont i mina ben igår så jag tränade bara min egna träning och inte b-lagets.
Brukar annars göra det eftersom de brukar vara så några, men jag behövde vila.

Imorgon ska jag åka hem, har inte varit hemma sedan i söndags.
Ska försöka ta tummen ur och tvätta lite och städa ur min garderob.
På torsdag är jag ledig och då vill jag ta fram våra julsaker för det har jag inte hunnit.
Sen efter det blir det träning på torsdag, hoppas jag iallafall.
Har börjat få jätteont i halsen, har börjat få svårt att svälja vilket suger!
Men det gäller att klä på sig varmt så ska det nog gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0