Long time no seen.

Idag skulle jag ha jobbat men jag tog ledigt pga min skitbil!
Var orolig att det skulle vara halt och jävligt och ville kika på min bil först.
Den kommer att dö vilken dag som helst, den blir bara sämre och sämre..

Igår hade jag en en jätteskön dag, jag hade min helg kan man säga :P
Jag gick hem till Uffe som jag inte har träffat på ca 2,5 års tid.
Han har inte förändrats någonting, förutom att han blivit äldre ;)
Han är en jättego kille och jag är glad att jag har träffat honom.

Efter det som var jag bara hemma helt utslagen i soffan, var riktigt trött igår.
Jag tittade på tv medan Andreas åkte iväg och tränade hockey på kvällen.
Lagade lite mat men mer än så orkade jag inte göra :P

Idag har jag inte gjort ett dugg än så länge, har inte mått så bra heller..
Jag gick upp vid kvart i 7, lämnade hunden och åkte hem.
Jag skjutsade Andreas till jobbet och sen så åkte jag hem och tittade på tv.
Men eftersom jag inte mår 100 så gick jag och la mig ett par timmar.
Nu ligger jag i soffan och tittar på tv men funderar på att kika på paradise hotel istället.
Senare ikväll ska jag fundera ut någonting och äta, Andreas ska åka och träna..
Blir inte mycket av tid tillsammans, och speciellt inte middagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0