Min födelsedag.

Japp idag blir jag 21, nu börjar jag verkligen bli gammal...
Jag har feber men börjar känna mig lite bättre iallafall så det är skönt.
Jag har sovit, legat i soffan och ska snart försöka få i mig någonting att äta.
Ska försöka orka ta mig hem till mamma och pappa också för jag ska sova där.
Har beställt daimtårta och blomkålsgratäng med falukorv och hemmagjord potatismos :)

Hittills har jag fått en present av Andreas som var ansiktsbehandling.
Han tyckte jag behövde det sa han, vad menar han med det egentligen? :P
Nej men det ska bli jätteskönt, om man hittar tid till att göra det någon gång!

Jag vill så gärna träna idag egentligen, känns pissigt att inte kunna göra det..
Får se om jag orkar gå ner dit iallafall, hoppas att febern har lagt sig.
Jag har knarkat alvedon nu så det börjar vända så smått iallafall.

Nej nu ska jag fira mig själv här i min ensamhet men lite gottis!


Den här skiten är numera 21, herregud vad gammal jag börja bli :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0