Onsdag, sjuk =/

Jag har känt det på mig ett bra tag, men idag har jag feber och ont i halsen.
Känner mig ganska förstörd just nu men imorgon fyller jag år och måste jobba!
Jag ska ju få daimtårta och sen ska jag träna också, har inte tid att vara sjuk =/

Sov till 13 idag och sen tvingade jag mig själv upp till soffan och käka kunch.
Åt soppa för att halsen skulle må lite bättre, men har inte fungera ännu iaf..
Jag får vila hela kvällen framför tvn så att jag inte är sjuk imorgon också!
Imorgon blir den här lilla tjejen 21, känns som att jag fortfarande är 15-16..


Bjuder på en film på brorsan när vi var i Turkiet, världens härligaste kille!


Kommentarer
Postat av: Joh...

Du får krya på dig Elin :)

2010-11-17 @ 15:11:00
URL: http://smastadsgossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0