Skitarsel.

Mår fortfarande riktigt kasst, allting har snurrat hela jävla dagen.
Ont i halsen, feber, mått illa och har varit så yr att jag nästan svimmat :/
Jag har knappt rört mig ifrån soffan, bara för att pinka och hämta dricka.
Äter just nu massor av smörpopcorn och dricker julmust i min ensamhet.
Har även smygstartat att fira mig själv men någon gräddig grej som smaka jordgubb.
Riktigt god faktiskt, den satt fint efter att ha fått i mig lite fläskfilé och potatisgratäng..

Just nu kikar jag lite på greys anatomy men kommer nog att lägga mig snart.
Som det känns just nu så kommer jag inte kunna jobba imorgon och jag blir såå arg!
Jag vill få fira min födelsedag, jobba och träna, inte vara sjuk med feber =/
Och det går magsjuk här i huset också, hörde en man kräkas igår när jag var på toa.
Jävligt fresh att man hör vad andra gör när de är på toaletten alltså, bläää!

Nej nu ska jag dö här i soffan och tycka synd om mig själv.


Riktigt gött.


Kommentarer
Postat av: emser

om du hör när han spyr, vill jag inte ens tänka på hur många gånger dom hört liknande ljud från eran toa..

2010-11-18 @ 10:30:47
URL: http://emelielanderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0