Trött och sjuk.

Åh idag önskar jag att jag kunde sova några dagar i sträck, är såå trött!
Helgen bara flög förbi och nu är det måndag igen, jobba, träna och sova..

I fredags efter jobbet så åkte jag hem till mamma och pappa innan herrmatch.
Yvonne kom och gjorde mig sällskap till den matchen, den var inge vidare..
Dåligt försvar är något som vi är kända för, precis som att vi gör mycket mål framåt.
Efter matchen åkte jag hem och kikade på idol och sen var det dags att sova.

I lördags hade både vi och a-laget match hemma i Rimpan.
A-laget förlorade sin match och vi förlorade även våra match.
A-laget kan spela mycket bättre än vad de gjorde i lördags.
Vi började med en riktigt dålig halvlek som slutade 5-18 till Borlänge.
3 av dessa mål var då gjorda av mig, det blev helt stopp på 9m.
I andra halvlek kommer vi ut som ett helt nytt lag och spelar 16-16.
Det blir tillslut 21-34 och jag gjorde totalt 9 mål.
Jag är otroligt nöjd över min egen insats både bakåt och framåt.
Speciellt med tanke på att jag höll på att spy hela tiden, ILLAMÅENDE!
Visste inte ens om jag kunde vara med först men jag klarade det iallafall.
Vi kämpar på riktigt bra i andra halvlek och den tar vi med oss till nästa match! :)

Efter matchen gick jag och Yvonne ut, men en tom mage pga illamåendet.
Vi hängde på Piren men jag mådde ju inte alls bra så det var inte jättekul :P

I söndags var jag såååå trött, sov till klockan 14.30 och sen låg jag kvar i sängen.
Andreas kom med donken till mig och då satte jag mig i soffan istället :P
Sen låg jag där till halv 8 då vi åkte och köpte lite mat.
Jag har något fel med magen, jag kan inte äta ordentligt.
Antingen blir jag mätt direkt eller så slår ett illamående mig i ansiktet efter några tuggor..
Min tränare ringde mig en sväng också, riktigt roligt att prata med honom :P
Han tar så långa pauser mellan varje mening att man tror att han har lagt på.
Men det är bara vänta ut honom för efter ett tag så har han fått fram vad han ville haha :D

Idag ska jag träna med a-laget klockan 19.30 och sen till päronen och sova.
Orkar inte åka hem och det är ju så jäkla dåligt väder också, blir frustrerad :/
Regn och sen snö, nej jag hatar slask det är verkligen det tråkigaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0