Trötter.

Åh jag är så trött nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till! =/
Imorgon, äntligen, så är jag ledig och får sova lite längre än till 06.00!
Men det blir en sen kväll iallafall eftersom det är träning 19.30 - 22.00
Sen är det bara att puttra hem och lägga sig i sin egna säng sedan i onsdags.
Åh vad jag älskar att sova hos mamma och pappa och få titta på sport hela dagarna.
Det går fan inget annat än sport där. Simning, handboll, fotboll, sporten... :P
Men jag hoppas att det inte är alltför stökigt när jag kommer hem, orkar inte med det!
Jag skulle vilja gå igenom allt vi har och kasta ut halva skiten, finns ingen plats :P

Jag hoppas att träningen ikväll blir lite bättre än förra, vi var lite trötta allihopa.
Och jag hoppas att alla kommer med rätt inställning och tar åt sig av all positiv kritik :)
Det är den som gör oss bättre spelare! Jag vill höra vad jag gör för fel och ändra på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0