Usch.

Då var min allsvenska debut avklarad, men den får endast godkänt.
Måste verkligen träna på mina skott, och att hänga läänge!
Det är svårt bara för vi tränar inte så ofta på det på träningarna.
Och nu har jag kört högerkant och igår fick jag vara 9a istället för att skjuta kantskott..
Hur ska jag kunna bli bättre på det om jag inte får träna på det?

Träningen igår gick totalt åt helvete, jag var så jäkla arg.
Det spelar ingen roll hur mycket man springar och är fri..
Den som ska ta mig joggar hem och jag är helt solo men ingen tittar.
Och att få svaret: men det var två framför mig, är inte okej..
Ja det kanske var två framför dig, men jag var framför de två!
Och får vi bara ögonkontakt så kan jag springa inåt i banan då isåfall.
Det känns bara så värdelöst att springa allt var man har i 15min om ingen tittar..
Jag känner mig inte alls sugen på att träna idag, har ont i armarna också.
Men jag går självklart ner, lämnar allt det negativa hemma idag och kör på.

När jag kommer hem ikväll blir det att fördela en jävla massa tvätt.
Jag har såå mycket kläder, men allt förutom 3 tröjor och lite jeans, ligger i tvätten..
Andreas gjorde illa sig igår så han kan inte göra så mycket just nu, Elin får fixa.
Han har nu gjort illa sig varje match han har spelat, väntar bara på en riktigt ordentlig skada.
Inte alls kul att han har börjat spela hockey igen, man är ju orolig hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0