bloggintriger.

Herregud vad mycket det händer i bloggvärlden just nu alla som är insatta.
Blondinbella och pojkvännen Nils gör slut efter många år tillsammans,
och Paow är otrogen emot sin numera fd. Hugo Rosas med Nemo i KAT.
Jag måste säga att jag verkligen tycker att det sistnämnda är underhållande.
Dock tycker jag väldigt synd om Paow, hon måste ju ha varit jävligt full.
Jag har så svårt att se att man knullar Nemo om man inte är det faktiskt...
Usch han är så äcklig att tanken av honom får mig att rysa, BLÄ!

Något annat roligt är att Alice ifrån idol som jag verkligen tyckte var dålig,
hoppar av idol och att underbara Minnah får komma tillbaka till tävlingen :)
Jag hoppas så innerligt att hon har valt rätt låt ikväll, får då är hon jävligt bra!
Jag ska hålla mina tummar medan jag spelar min match ikväll.

Och imorse var det inte roligt att köra till jobbet, tur att jag har vinterdäck numera.
Hade jag inte haft det så vette fan om jag hade tagit mig ändå till jobbet.
Såg två stycken bilar som hade kört av vägen på vägen dit, riktigt halt.
Folk körde i 40-50km/h och jag höll på att bli tokig, hatar att köra så sakta..
Men jag kom iallafall till jobbet utan problem, även om jag kom 5 min sent.

Ikväll är det dagen med stort D, dagen då vi ska möta Rosers hemma i nya hallen.
Nattis såg på mig hur taggad var igår på träningen, fy fan vad roligt det ska bli :)
Jag hoppas att det blir en tight match och att vi spelar bra den här matchen.
Det såg riktigt bra ut stundtals igår och vi har fått förstärkning av Ronya och Steffi.
Vi behöver lite frela 9or så jag är glad att båda har kommit tillbaka ifrån uppehåll.
Kom ner och titta på matchen som början kl 19.00 i sparbankshallen i Rimbo!
Och efteråt har herrarnas b-lag match som man kan titta på också om man vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0