Nööjs

Idag har jag haft sovmorgon till klockan 09.30, så jävla underbart skönt!
Senare idag kanske Ricky picky kommer och slaggar hos mig.
Och jag såg på hennes blogg att hon ska se Greys anatomy, trevligt ;d
Tråkigt att vi båda ska iväg och jobba imorgon men men, sånt är livet!

Igår var det inte en träning i min smak, eller jo till en början iallafall.
Tänker inte skriva ut precis hur jag känner om hur det är ibland men ja..
Och ibland undrar jag hur vissa folk är funtade i huvudet alltså, blir tokig.
Vissa fungerar helt enkelt inte i grupp, utan ska vara själva..
Träningen var ingen höjdare för min del, var så jävla trött i kroppen.
Har ju en sträckning i baklåret, höften spökade och jag var så slut..
Jag hoppas att torsdagsträningen blir på varsin sida så vi får träna själva.
Vi behöver lära oss att våga trycka till i försvaret och inte vara så snälla.

Passade på att bada igår, åh vad jag saknar att ha ett badkar.
Nästa gång jag flyttar så det är någonting som måste finnas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0