2 dagar kvar!

Åh nu är det snart bara en dag kvar på jobbet och då ska jag sluta tidigare.
Idag har jag firat med att en sista gång innan jag åker, att köpa thaimat ;p
Åh det är så jävla gott, och hälften fick jag över som får bli min middag.
Idag blir det att fixa till det sista med väska eftersom den ska med imorgon.
Sen ska jag även fixa musiken till ipoden, och ladda min kamera.
Måste nog egentligen städa lite också och sen ska jag laga mat, herregud..
La fläskfilé i marinad igår så det är bara att ställa sig och steka den.

Imorgon ska jag plocka svamp med mamma och pappa, sen sova där.
Jag älskar att plocka svamp! Att få gå och lukta i skogen, lugnet, underbart!
Måste hinna göra det innan jag åker för då kanske de inte finns kvar..
Kanske går ner en sväng på träningen och säger hejdå till alla också.
Jag har fortfarande ont i min axel, jävligt irriterande faktiskt.
Men är det inflammation är det bara att vila så det är bäst att göra så.

Att man kan älska att resa så mycket som jag gör.
Skulle gärna sälja allt jag äger och resa jorden runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0