3 dagar kvar!

Woho nu är det inte länge kvar till jag sitter på ett plan till värmen.
Packningen är i princip redan klar eftersom jag ska jobba fram till dess.
Idag är enda dagen när jag inte har något att göra efter jobbet, sköönt!
Jag ska göra någon god middag och spendera lite tid med Andreas.
Åh om 3 dagar så får jag sola och bli brun och gå barbent och ha bikini (:

Benen är vaxade, tack tack Erica för att du är så snäll.
De är lena som babyhud nu så nu kan visa spirorna (:
Och skrek gjorde jag inte denna gång, det gjorde inte ens ont!
Alltid skönt att träffas en stund och snacka lite skit med henne.


Och idag har jag preliminärbokat en resa i april också.
Då blir det isåfall jag och Andreas 1 vecka på Grancan!
Vi får se hur det blir med den, måste söka ledigt och om han kan.
Jävligt fint hotell och ganska billigt också måste jag säga :)

Påminnelse till mig själv: ladda ipoden och fixa ny musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0