Don't let go.

Idag är jag hemma med feber, snorig näsa och taggtråd i halsen.
Varför ska det här hända mig?? Jag vill inte vara sjuk mera :(
Jag gillar att jobba, jag tycker om att få träffa alla mina kollegor och göra nytta..
Hur kul är det att bara ligga hemma och må dåligt med regn utanför fönstret?
Som tur var har jag Vilma som ligger här bredvid som sällskap..
Och träna handboll vill jag kunna göra också, börjar ge upp den tanken.
Så fort jag känner att jag börjar komma in i det så händer något som jag inte kan träna.
Att vara tillbaka på ruta ett igen varenda jävla gång för min ork att tryta..
Jag orkar inte försöka ta mig tillbaka, jag orkar inte ge allt jag har för att platsa.
Men jag älskar det, jag älskar människorna i laget, jag älskar att få röra på mig!
Jag har spelat sen jag var 5 år gammal, det har alltid varit en del av mitt liv.
Tanken på att det kanske ska försvinna gör mig faktiskt lite rädd..

Annars är jag lyckligare än någonsin! Jag har världens bästa sambo.
Jag har ett fint hem, har ett underbart jobb, och en underbar familj.
Jag önskar att dygnet hade 24 timmar till så jag hann med mina vänner.
Och jag har en resa i april för bara mig och Andreas, väldigt spännande.
Plus att nu har nästa års resor släppts och jag måste boka en tid med Pia.
Sen blir det förhoppningsvis att boka en resa till Turkiet nästa år igen :)

Just nu pressar jag Hurts - Wonderful life
Den är så fin och refrängen passar så bra in på hur det är..
Man ska aldrig ge upp, livet är för värdefullt på att slängas bort!
Och det är för värdefullt för att slösa på någon som inte är värd det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0