Tröttis

Igår hade jag och Erica mysigt tillsammans när vi skulle ut.
Jag fick köra min FAVORITBIL, seat leon och vi pumpade musik.
Jag var fullare än Erica, fast jag var nykter och vi skrattade massor :)
Någon jävla idiot framför oss kunde inte köra så vi försökte ringa polisen.
Dock gick vi till något tråkigt ställe så jag åkte hem efter typ en timme :P
Men jag var glad ändå för att jag fick köra den underbara bilen, herregud!
Jag SKA köpa en seat leon sen när jag måste ha en ny bil, den är amazing.

Idag har jag sovit till 12 och sen har jag inte gjort så mycket.
Svärföräldrarna kommer snart och då ska vi titta på resor tillsammans.
Vi ska hitta en trevligt all inclusive hotell i Turkiet till nästa år.
Senare ikväll ska jag göra skagen och mysiga med min underbara Andreas.
Imorgon har vi varit tillsammans i 1 år och 7 månader, fan vad tiden har gått fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0