2 dagar kvar.

Wöwöwö 2 dagar kvar nu bara, låt tiden gå fort snälla gud :D
Iofs så längtar ju Ida mer tills hon kommer hem, så någon annan som vill med?
Ni kan få ta hennes plats så kan hon vara hemma och fixa i sin lägenhet ;)
Allting är betalat och klart också så Ida står för resan haha!

Idag skulle jag ha tränat men jag är alldeles för trött i min kropp.
Jag bestämde mig för att jag måste ta ett miniuppehåll efter handbollen.
Jag har sträckt båda låren och jag är bara allmänt trött i hela kroppen..
Men när jag kommer hem igen så är det bara ösa fotboll och göra massa mål :)

Idag ska jag förbi i Rimbo och låta pappa kika lite i taxfreekatalogen.
Sen ska jag hem, laga lite middag och fixa lite till med packningen.
Förmodligen kommer jag lägga mig i soffan och jäsa också som vanligt, en unge i minuten..


Världens snyggaste Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0