Fredag.

Jag hade en underbar dag igår med Andreas hemma hos oss i drömlägenheten :)
jag lagade mat för att fira en liten grej och så myste vi ner oss i soffan.
Det var skönt att inte göra ett dugg, jag la bara in bilderna ifrån resan.
Det börjar bli varmt nu och mitt duntäcke går inte att använda snart, dör ju.
Andreas och jag ska nog skaffa oss sommartäcken eftersom lägenheten är så varm.
I natt fick jag inte sova så mycket eftersom Andreas hade en förjävlig hosta!
Till slut fick han lägga sig i soffan och ta en bisolvon för jag orkade inte med det mer.. :P

Idag händer det inte mycket alls utan vi ska bara handla med oss lite mat.
Sen får vi nog vila så att han blir frisk, inte kul att vara så tokförkyld med feber..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0