Freeeeeedag

Den här veckan har verkligen flygit förbi, eftersom jag bara har jobbat 3 dagar.
Det firas här på jobbet med att käka pizza, men för mig blir det nog en rostbiffsallad :)
Senare ikväll har jag fotbollsträning men jag vet inte ännu om jag ska dit.
Jag har känt mig lite hängig och har haft ont i halsen sen matchen i söndags.
Jag är rädd att jag ska åka på en förkylning nu när vi ska iväg och Ida är redan det.
Vi får se, vädret är ju liksom inte bra och det är bara någon plusgrad också :/

Jag har iallafall köpt lite taxfree nu inför resan men det blev typ ingenting :P
Köpte strandtennis så att vi rör oss i solen och blir bruna, sen bara godis..
Jag har massor av parfym och sånt så det behöver jag verkligen inte, och har inte råd.
Kommer bli att leva på nudlar när man kommer hem för den här månaden blir det knapert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0