Gym är nice.

Ojoj vad slut jag är i kroppen nu efter att ha gymmat med Andreas på friskis.
Han körde med mig tills jag dog, och min armar är verkligen som spagetti :/
Direkt efter gymet så åkte vi hem, duschade och sen åkte vi hem till farmor och farfar.
Det var väldigt längesen jag var där, måste bli bättre på det..
Man vet aldrig när man inte kommer att kunna åka dit och hälsa på längre..

Ikväll ska jag och Andreas äta tacos för 3e gången den här veckan, såå gott!
Jag ska börja packa också eftersom jag jobbar måndag och tisdag så hinner inte dö.
Jag älskar verkligen att packa inför resor men det blir alltid alldeles för mycket kläder :P
Det är bara en massa dåligt på tv ikväll så jag kommer nog hyra en film tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0