Heeelg.

Äntligen är det fredag igen, har gått väldigt fort eftersom jag haft 3 dagarsvecka :)
Idag ska vi in till stan och hänga med Andreas syster och henne kille.
Vi ska käka lite mat och sen tror jag att vi skulle spela biljard någonstans, väldigt trevligt.
Det blir väl säkert ganska sent så sen är det bara hem och hoppa i säng.

På lördag ska vi in till stan igen med Andreas vänner. Dom ska köpa longboards..
Sen ska vi gå i affärer också, blir kanske så att Andreas och jag stannar själva en stund.
Har lite pengar på H&M som jag kan spendera så hoppas det finns något fint :)
På kvällen ska vi nog faktiskt inte göra något speciellt, får se vad som händer..
Jag känner lite för att gå ut, så kanske att man ringer Yvonne och ser vad hon gör :P

Söndag får bli en slappardag när jag inte gör något speciellt.
Jag blir så jäkla trött om jag inte varvar ner ordentligt innan jobbveckan börjar.
Då kommer hela veckan att vara förstörd, och det slipper jag gärna känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0