helgmys.

Jag har haft en underbar helg som kommer att bli ännu bättre senare :)

Igår var det en heldag med mitt kära fotbollslag i Norrtälje.
Vi tränade, käkade lunch, hade teori, tittade på BKVs herrar och spelade bowling.
På bowlingen vann såklart mitt lag med mig, Emelie och Sophie ;)
Jag vet inte vad som hände men det gick skitbra och jag var bäst av alla haha :P
Vi fick pris för vinsten och jag fick pris för bäst poäng, så två t-shirtar fick jag för det.
Det var en riktigt rolig dag, och det känns som att jag har känt tjejerna jättelänge.
Alla pratar med alla, och jag känner mig aldrig utanför som jag alltid gjort tidigare.
Jag är otroligt glad och nöjd över att jag valde att gå till Rö, och vi har ett riktigt bra lag :)

Idag har jag bara vilat hittills och tittar på handbollen på tvn just nu.
Om en timme kommer min familj in till Norrtälje så ska vi äta kinamat ihop.
Mamma fyller år och det ska ju självklart firas :)

Min kära mammas rätta jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0