Söndag.

Åh äntligen idag så kommer jag ha helg, är ledig måndag och tisdag :)
Sista gången jag jobbar helg idag, vilket är väldigt bra för mig.
Hela vintern har jag fått kompa och byta tider för att kunna spela matcherna.
Det kommer jag alltså att slippa med fotbollen nu som börjar nästa helg!
Vi har fått ett jättebra schema måndag-fredag så det känns jättebra just nu.

Igår åkte jag direkt hem och hämtade Andreas sen åkte vi till Rimbo.
Där fick vi god påskmat och efter det kollade vi lite på hockeyn innan vi åkte tillbaka.
Var ganska drygt att åka och hämta honom och sen lämna igen när jag var så trött.
När jag kom tillbaka till Rimbo så kollade vi på mord och inga visor, skitbra faktiskt :P
Sen gick jag och la mig för att vara någorlunda pigg idag när jag ska spela match! :)
Ska bli riktigt spännande att spela mot laget jag spela i förra gången.
Jag hoppas och tror att vi kan slå dom, vi är riktigt bra i år och det kommer synas.
Jag tror verkligen att vi kämpar om att ta hem seriesegern i år, no doubt!

Efter matchen ska jag tillbaka till Rimbo igen och sova där.
Imorgon så åker jag, brorsan och mamma som sagt upp till Gävle och hälsar på :)
Då ska gulla med den här supersöta lilla killen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0