Vi är på rätt spår.

Vinsten emot GUIF i helgen kändes så otroligt jävla skön!
Vi är ett fåtal tappra tjejer som hade bestämt sig för att visa alla vad vi kan.
Peppningen och uppladdningen innan match var så jäkla bra!
Inspringet var jävligt kul och gjorde nog alla lite chockade :)
Vi har ett otroligt bra försvar och Gabbi briljerar verkligen i målet denna match.
Vi alla tar vårat ansvar och kämpar hela matchen igenom och klarar punkten på Cassi.
Något som vi fortsatt måste träna på men vi slet på och vi vann tillslut med 21-19

Jag är så jävla stolt över allihopa, trots omständigheterna och sveken.
Jag själv är nöjd med min insats och kände att jag var mitt gamla jag igen.
Kanske var det pga att man inte kände samma slags press att prestera.
Jag blev också jävligt peppad av att få starta matchen för första gången i år.
5 mål blev det och nu jävlar är jag taggad för matchen emot Örebro i helgen.
De ligger 1a men vi ska fan ge dem ett jävligt bra match i helgen, och vi KAN vinna!

Träning ikväll och jag längtar!
Man SKA längta till träningarna, man SKA tycka att det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0