Det känns att man lever.

Den här helgen har jag sovit totalt mindre än 10 timmar och jag mår bajs.
Jag är så trött så att det är läskigt, behövde nästan stanna påväg till jobbet..
Och idag har jag typ ont överallt efter matchen igår, det gjorde ont att spela.

Vi spelade en sån jäkla bra match igår, så det är surt att vi inte tog poäng.
Jag gjorde 3 mål och är glad att det faktiskt gick bra och jag satte mina lägen.
Men nu har jag jätteont i handen, knät, höften armbågen och har massa blåmärken.
Vi var värda minst en poäng, men vi kämpade på och tyvärr var turen inte på vår sida.

Idag ska jag ligga i soffan från att jag kommer hem, tills jag ska sova, typ vid 20.00
Jag ska handla någon färdigmat så jag slipper laga något också, det orkas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0