handboll.

Just nu älskar jag verkligen handboll, jag blir så glad av bara tanken! :)
Jag har världens finaste tjejer som jag tränar med, ni är alla underbara!

Valvet är min fristad, där jag träffar alla jag tycker om och gör något som jag älskar.
Det låter patetiskt och fjantigt för folk som inte känner som jag, men det är det roligaste jag vet.
Jag går inte ner dit för att jag känner mig tvingad, utan för att jag vill.
Såna som går ner och tycker det är jobbigt och tråkigt, ska inte heller spela..
Ja det tar upp en jävla massa tid på den nivån som jag spelar, men det är värt det!
Det är tid som jag mer än gärna spenderar på att spela och träna.
Klart att det ibland känns jobbigt, för det är så mycket annat som blir lidande..
Men i slutändan är det alltid värt det, och det har varit den enda sen jag var 5 år gammal.
Jag kan inte tänka mig ett liv utan handbollen..

Jag tänker satsa allt jag har, och hur långt det räcker vet jag inte.
Men jag kommer alltid att göra mitt bästa, och försöka bli så bra som möjligt.

Tack alla mina tjejer som lyser upp mina 6 dagar i veckan, ni är bäst! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0