Nyårsafton.

Ja såhär såg min nyårsafton ut:

Jag kände inte för att göra ett dugg, jag var ledsen och trött..
Därför var jag hemma i lägenheten och slötittade på tv fram till 21.
Efter det kunde jag verkligen inte vara vaken längre och ställde klockan på 23.55
När klockan väl ringde var jag så trött att jag inte orkade gå upp iallafall..
Jag låg kvar i sängen och lyssnade på allting istället, och tänkte sen somna om.
Men icke. För precis när jag skulle lägga mig igen börjar telefonen att pipa :P
Det slutar med att jag somnar om vid halv 3 kanske och är därför ändå trött idag!
Jag som skulle vara pigg på jobbet hade jag tänkt mig.

2011 börjar ju verkligen bra med svårkörd och oplogade vägar..
Men 2011 kan inte bli värre än vad 2010 tyvärr blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0