Tröttare än tröttast.

Efter att jag tagit en liten minipaus från handbollen så var det skönt att komma tillbaka.
Vi hade ett spelarmöte innan också som kändes ganska så välbehövligt för oss.
Träningen var faktiskt ganska kul och det gick rätt så bra igår tycker jag ändå.
Jag satte alla mina tre chanser och jag orkade iaf mer än vad jag trodde att jag skulle göra :P
Idag har jag dock träningsvärk i min kropp, går som att jag har skitit på mig typ..

Idag hinner jag inte träna pga jobb så det blir bara att åka hem efter jobbet.
Jag hoppas att jag har maten klar och får ett glatt besked när jag kommer hem.
Skulle sitta jävligt fint just nu!

Nu är det sista med resan fixad också.
Namnbytet är gjort så att det är Ida som ska åka istället.
Börjar bli nervös när jag tänker på det, även om jag varit där 2 gånger tidigare.
Nu ska jag ta hand om lillskiten Ida där borta, tänkt om hon springer bort ;)
Nej men det ska nog gå bra, så länge vi hittar till transferbussen så haha!
Vi ska ligga och sola hela dagarna med en strawberry daquiri i handen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0