1 dag.

Åh 1 dag kvar tills jag får semester i 1,5v, jag längtar ihjäääl mig!
Stugan ons-ons och sen åhus tors-sön, sen är det back to work igen..
Efter det är det bara längta efter september och semester i 2v till.

Helgen flög förbi som vanligt, och det var lika dåligt väder som alltid..
Vi åkte en sväng till Arningen, Jonathan kom förbi och jag tittade på fotboll.
Vilka underhållning det har varit. Nu laddar jag om för att se Sverige klå Japan!
Dock kan det bli svårt om de spelar som de gjorde sist..

Idag åker jag hem direkt efter jobbet och sen ska jag springa.
Har packat ner träningskläder som ska med till Norrland också.
Måste dock akta mig för alla björnar och älgar som vill döda mig.. :S
Jag har aldrig någonsin längtat såhär mycket efter att få åka upp dit.
Om vädret är bra kommer jag leva på våran brygga och våran strand en bit bort.
Underbar sand, klarbrunt norrlandsvatten, varmt och långgrunt!
Jag kommer aldrig att vilja åka hem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0