fränt.

Gårdagen blev jävligt stressig och jag hatar såna dagar..
Direkt efter jobbet var det hem och laga till lite middag.
När det var klart, så var det byta om på 5 min och sen åkte till Rimbo.
Lämna hundmat till brorsan och sen ösa direkt till fotbollen, kom ändå typ för sent..
Direkt när jag kom hem blev det en dusch och sen var klockan 22 och dags att sova.
Gaahh man hinner inte ens varva ner och ta ett djupt andetag såna dagar.

Fotbollsträningen gick dock helt okej och det var superkul.
Alltid lite extra kul när man känner att allt fungerar och att vi hittar varandra.
Det är bra att man har spelat med vissa och vet lite hur de tänker :)
Efter träningen orkade jag knappt köra hem, precis som det ska vara!

Idag är det en vilodag för min nacke som är hemskt mot mig, och ryggen också.
Har bokat en tid för nacken på måndag och då hoppas jag att kotan hamnar rätt!
Om jag inte har för ont kanske jag tar en löprunda efter maten som Andreas ska laga.
Annars så ska jag betala lite räkningar och bara njuta lite i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0