Lovely.

Igår var min rygg inte att leka med, dock borde det bara vara veckan ut...
Jag la mig direkt i soffan och stannade där kvällen ut.
Tittade på Ernst och önskade att jag också hade ett hus att inreda i.
Fick lite sommarkänsla med att käka lite smultron och vaniljglass, mm underbart :)

Idag ska jag bara vila, jag är trött både pyskiskt och fysiskt känner jag.
Är väl kanske så innan man går på semester och får varva ner.
Det kommer jag dock bara få göra i en vecka och det är när jag åker till stugan.
När vi åker ner till Åhus blir det nog full rulle enda tills jag kommer hem.
Då väntar jobb igen till den 8/9 då vi åker till Turkiet och solar i 2 veckor.

I helgen ska jag packa och kanske åka och köpa ett tält och lite grejer.
Andreas och jag ska nämligen åka och campa över någon helg.
Vi kommer förmodligen åka ner till Småland så fort det blir fint väder.
Sen måste vi städa hela lägenheten också och det är bäst att passa på när vi är utan hundar.
Förhoppningsvis är det fint väder också så kanske man kan åka iväg och bada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0