marked for life..

Världens bästa Ante på House Of Pain har nu gjort 2 nya tattoos på mig.
Båda är på armen och jag är väldigt nöjd med resultatet :)
Den ena kommer det ta lite tid innan man blir van då den tar mycket plats.
Det gjorde inte så ont och båda två vara klara inom loppet av 1 timme.
Är det någon som är sugen på att tatuera sig så rekommenderar jag verkligen Ante.
Han är väldigt duktig på att skissa och lyssna på ens idéer.
Han är också väldigt mån om att det ska bli bra och säger därför till om placering osv osv.
Att han är förjävla trevlig och skrattar gör en väldigt trygg också vilket jag själv behöver.

Ena är en hemlighet ett litet tag till men den andra kommer nog upp på bild snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0