Semestern slut.

Nu är semester för denna gång slut.
Den har spenderats i Norrland och hemma, blev inget Åhus för mig nu heller..
Tråkigt, men så blir det när folk bara ändrar planer helt plötsligt.
Nästa gång tar jag med mig mina kompisar och bilar ner tillsammans med dom :)

De sista dagarna spenderades istället med Andreas.
Vi drog dubbelmacka på sergel med Tranformers och Harry Potter.
Sen firade vi Darla som fyllde år hemma hos honom och jag bakade tårta.
Vi satt på hans föräldrars uteplats med utsikt över Norrtälje viken och tittade på åskan.

Nu är det jobb i 6,5 veckan innan vi drar till Turkiet.
Och idag börjar fotbollen igen, som jag har längtat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0