attans skit.

Matchen igår gick käpprätt åt skogen vilket var riktigt tråkigt.
Jag missade ett läge som man inte ska missa, och ingenting fungerade.
Vi förlorade med 1-4 vilket inte är ett rättvist resultat men de var bättre än oss igår.
Jag är ändå nöjd för jag känner att jag kämpade in i det sista och gav inte upp.
När jag kom hem blev det lite mat och sen kollade jag på PH Danmark.
Jag är helt fast! Danskarna är verkligen helt galna, så jävla roligt :D

Är helt slut idag, precis som alla andra dagar känns det som.
Ryggen hatar mig, och jag ska fysa ikväll, taggad? Nej!
Snart ger jag upp den här skiten för jag orkar inte ha ont.
Jag orkar inte på ångest över att jag ska träna och behöva känna smärtan.
Kanske att man bara ska erkänna sig besegrad?

Blir iallafall bjuden på mat av mamma och pappa innan.
När jag kommer hem ska jag kolla andra halvlek av fotbollen, sen sova.
Imorgon blir det jobb sen fotbollsträning om ryggen godkänner det.

På torsdag har jag tagit ledigt för då tar min älskade lillebror "grundenten" <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0