Bajs.

Helgen har gått så fort så jag har inte riktigt hunnit med alls att vila..
Fredag gjorde jag inte så mycket, jag var bara hemma efter jobbet.

I Lördags åkte jag ut till mamma och pappa och käkade lite.
Sen åkte jag hem och hämtade upp alla grabbar och åkte till Kårsta.
Där hämtade vi Darlish aka Starla så han fick vara med oss och leka.
Vi drack lite, och sen gick vi ner till Piren och dansade.
Det var väl helt okej men inte den roligaste utgången jag varit med om.

Igår var jag trött men tog mig upp för att åka till Rimbo.
Jag och Andreas målade i några timmar, fick korv med bröd och nybakta muffins.
När vi var klara passade vi på att åka till farmor och farmor och hälsa på.
Farfar mådde inge bra alls och han åkte senare med ambulans till akuten :(
Ska ringa till farmor idag och höra hur det har gått. Hoppas att det är bra nu!
Sen var det hem, käka tacos och kolla på BB-finalen.

Senare idag är det fotbollsmatch emot Vaksala, väldigt viktig match.
Det är bara att tagga till och dricka mycket vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0