Ge mig helg nu tack.

Det är så jävla jobbigt att gå upp ur sängen när Andreas får ligga kvar.
Det är ännu jobbigare att gå upp när man vet att nästan alla är lediga..
Tiden har gått så fruktansvärt sakta hittills, och jag vill bara hem och vila.
Ryggen håller på att ta död på mig just nu, vet inte vad som har hänt.
Den har varit bra men nu smärtar den riktigt mycket och kan inte träna..

Helgen kommer att det bli bra, det känner jag på mig.
Imorgon hoppas jag att Erica är frisk så att vi kan ses efter jobbet.
Det blir mys och moffande, kanske en god middag också?! :)
Sen på lördag kanske jag åker med till Bromma på nån fekke, får se :P
Inte riktigt min grej sånt där men jag har alltid roligt med pullan!

På söndag får det nog bli en vilodag, måste vara pigg för matchen på måndag.
Alla andra är lediga men jag är det inte, så fick ändra massor för att kunna va med.
Inte kul att jämt behöva tiffas om och grejer för att det ska gå ihop.
Men men på måndag är det viktig match emot Vaksala, jag är taggad.
Hoppas att ryggen också taggar till sig lite så att den inte bråkar med mig.

Imorgon ska det bokas biljetter till Josh Groban också på globen.
Tjejerna på min avdelning kommer jag att gå med, ska bli väldigt trevligt :)

Jag och världens bästa lillebror, saknar dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0