Halleluja!

Min fystränare Mattias är helt jävla grym på alla sätt och vis.
Han kommer förbi mig var femte minut och frågar hur det känns.
Kollar att jag gör övningen rätt, och ger nya ifall jag inte klarar av dom.
Igår fick jag ha på mig ett bälte runt ryggen för att stabilisera och det gick bra.
Vissa övningar gjorde ont men verkligen inte som förut, så det är underbart!
Idag har jag dock världens träningsvärk, så det blir inte kul med träning idag igen.

Ska ner på träningen lite tidigare för att gå igenom ett träningprogram med Mattias.
Innan dess snor jag åt mig lite mat i Rimbo och tar det lugnt eftersom jag är där 16.40
Det suger verkligen att komma hem vid 21.40 varje dag, speciellt när man slutar 16.00
Men men livet är sånt.. Jobba, äta, sova, dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0