Härlig avslutning

Helgen drog förbi lika snabb som vanligt, man hinner inte med någonting..
Men jag och Andreas tog oss till Uppsala och köpte en ny tv och en kamera.
Kameran ska jag dock lämna tillbaka idag för den var inte alls bra, skittråkigt..
Vi hyrde två filmer men tittade inte klart på en enda av dom, så jävla typiskt oss :P

Igår spelade vi match emot Rådmansö som vi vann med 9-2.
Första halveken var så jäävla bra, och det gick väldigt bra för mig också.
När det stod 7-1 hade jag gjort 3 mål och 4 assister, ja jag är väldigt nöjd.
I andra gick det åt skogen dock, dom vann den halvleken 0-1
Men men jag ska försöka glädjas åt första, för andra var inte alls bra istället..

Veckan består av 4 arbetsdagar och sen är det dags för Riga med mammsen. :)

Kommentarer
Postat av: ANNE

åh, riga! spännande!

2011-06-13 @ 09:34:58
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0