Hurtig.

Igår fick jag sällis av Yvonne hem till Snorrtan ifrån Rimbo.
Då åkte vi till flygis och handlade innan jag åkte hem till hundarna.
Jag lagade plättar med grädde och färska jordgubbar, det var supergott! :)
Städade undan en massa i köket också innan Andreas kom hem.
Då vilade vi på maten och sen drog vi ut och sprang en sväng.
Fy fan vad ont jag fick i båda högra höften och mina benhinnor, jävla cpkropp!
Om ni bara visste hur less jag är och hur nära jag är på att ge upp.

Idag ska jag ändå ner och fysa, men mitt nya program ifrån Mattias.
Det kommer vara tråkigt att inte köra med dom andra men det får vara så.
Det är antingen det eller ingenting alls så det får duga för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0