Riga.

Jag och mamma hade det väldigt trevligt och mysigt i Riga.
Jag köpte mig 3 par halsband och ett par shorts, är väldigt nöjd :)
Vi åt helt okej mat, och skrattade åt alla roliga människor på båten..
det var dock väldigt skönt att få komma hem eftersom jag mår dåligt.
Mår illa till och from och mitt huvud håller på att explodera!
Jag börjar tro att jag är hypokondriker eftersom jag har ont typ överallt..
Men huvudvärken och nackbesvären beror nog på behandlingen.
Och pga av den smärtan så mår jag nog illa, den är förjävlig.

Idag ska jag iallafall pallra mig ner och springa med laget.
Hur mycket jag kommer alla palla med värken vet jag inte.
Men jag kör på så får vi se hur långt det kommer att räcka.
Det som är jobbigt är att vi springer flera mil, det tar aldrig slut..
Hade man inte sprungit så länge så hade nog huvudet klarat det.
Men vi får se hur det går, förhoppningsvis klarar jag allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0