Tänk vad tiden har gått fort nu, efter alla år vi haft med dig...

Idag ska min gulliga lillebror på 9ans bal, och han kommer att vara så jävla snygg!
Inte så konstigt när det är jag som har hjälpt till att välja ut kläderna till honom ;)
Jag ska självklart snabbt hem och ta några bilder osv innan han ska iväg.

Imorgon har han avslutningen i fasterna kyrka och det ska jag självklart gå på.
Fy fasen vad tiden har gått fort, nu börjar jag verkligen känna mig gammal som gatan.
Anton är 6 år yngre än mig och det känns som att jag gick ut 9an ganska nyligen..
Tiden går så jävla fort, min lilla bebis är 16 år och får ganska snart supa och köpra bil!

Imorgon ska jag även till någon ny naprapat som ska kolla på mig rygg.
Jag ska hålla alla tummar jag har att hon kan hjälpa mig med smärtan.
Har inga högre förväntningar dock på det men man vet aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0