Bästis.

Gameday today och jag har ont i låret och är jäävligt trött..
Inte det roligaste att börja 7, och får gå upp 5 eftersom det ändrats till sommartid!
Men men jag ser fram emot att få spela lite match, det ska bli jättekul :)

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på till bästis Ida som fyllt 20.
Jag ska sno henne hela tisdagen men jag har inga pengar att spendera.
Vi ska ju snart iväg också, så får väl se vad jag kan fixa fram ;)
Gymmet ska jag försöka få med henne till iallafall så vi bygger lite muskler.

När jag kommer hem efter matchen ska jag stoppa i mig lite middag sen sängen.
Har hittat en jättebra sida där jag kan titta på Kim and Kourtney take NY ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0