Chockar.

Nu ska jag chocka mina 5 läsare om dagen med ett inlägg! ;D

Min vakna tid består just nu av handboll.
Jag spelar handboll, tänker handboll, drömmer om handboll. HANDBOLL HANDBOLL HANDBOLL!!
Imorgon är det en jäääävligt viktig match som vi bara måste vinna.
Då slipper vi kval och håller oss kvar i allsvenskan till nästa säsong också.
Jag är redan nu laddad och nervös, och jag är glad att vi spelar på hemmaplan.
Vi hoppas att många kommer komma och stödja oss i vad som kan vara säsongens sista match.

Igår åkte vi direkt efter träning in till stan för att kolla på killarna som spelade.
Tyvärr blev det förlust med 7 bollar för dem emot DIF..
Ikväll är det träningen igen men efter det ska jag äntligen sova hemma.
Det har varit handboll hela tiden så jag har sovit i rimbo sen i fredags..

Glöm för guds skull inte att åka till Valvet imorgon 19.00 för att hejja fram oss till seger!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0